شان فریزر (Sean Fraser) وزیر مهاجرت کانادا در مصاحبه اخیر خود گفته است که IRCC در پی راه اندازی دوباره قرعه کشی های اکسپرس انتری (Express Entry) کارگران ماهر در فصل بهار است.

#شان_فریزر که در مصاحبه ای مجازی پیرامون مسائل #دانشجویان بین المللی صحبت میکرد، توضیح داد که به دنبال مسیری برای اقامت دائم دانشجویان بین المللی و کارگران خارجی موقت است. وزیر در پایان مصاحبه در باب از سرگیری قرعه کشی های اکسپرس انتری مربوط به زیر شاخه های FSTP , FSWP و CEC سخنانی ایراد کرد.

IRCC از دسامبر (December) 2020 و از سپتامبر (September) 2021 قرعه کشی های اکسپرس انتری را برگزار نکرده است.

فریزر همچنین از افرادی که در کانادا با اجازه کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP) کار میکنند و اجازه کارشان در معرض منقضی شدن است، قدر دانی کرد. #فریزر تاکید کرد که در هفته های آتی با خبرهای جدید خواهد آمد.

علت توقف قرعه کشی های CEC و FSWP چیست؟

شروع #پاندمی در مارچ 2020 و ایجاد محدودیتها مانع پذیرش مهاجرانی شد که از مسیر FSWP و بیشتر از خارج کشور وارد کانادا میشدند و به همین علت تعداد متقاضیان FSWP استخر اکسپرس انتری افزایش یافت.

درخواست متقاضیان CEC #اکسپرس_انتری نیز مانند درخواست متقاضیان FSWP به دلیل شرایط مربوط به پاندمی در استخر رو به افزایش نهاد و نتیجتاً منجر به توقف قرعه کشی ها شد.

در حال حاضر قرعه کشی های برنامه نامزدی استانی (PNP) هر دو هفته یکبار برگزار میشود.

IRCC برای رسیدن به هدف مهاجرتی خود باید قرعه کشی های FSWP و ECE را از سر بگیرد.

دلیل دیگر از سرگیری قرعه کشی ها کمبود نیروی کار در کانادا و از دست دادن نیروی کار حرفه ای است.

#قوانین_ best_immigration

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *